سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۴

اخبار

شمارش معکوس برای راه اندازی بانک خون در شهرستان امیدیه

دکتر فقهی مدیر کل انتقال خون خوزستان: این خدمت صنعت نفت نه تنها برای مردم منطقه بلکه برای تأمین خون در کل استان خوزستان کم نظیر است و بنده از تلاش و دلسوزی مدیران بهداشت و درمان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بابت راه اندازی مرکز خونگیری در این منطقه تشکر می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیرکل سازمان انتقال خون استان خوزستان به همراه تعدادی از معاونین و کارشناسان این سازمان جهت تایید مراحل راه اندازی مرکز خونگیری در این منطقه به امیدیه سفر کردند.

دکتر عبدالعزیز فقهی ابتدا به همراه دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ،  عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی و دیگر مسئولان و کارشناسان از ساختمان جدید مرکز خونگیری شهرستان امیدیه بازدید کردند و شرایط محیط کار ، ابزار و تجهیزات پزشکی موجود ، فضای فیزیکی و میزان انطباق با استانداردهای سازمان انتقال خون را مورد بررسی قرار دادند و ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، مکان در نظر گرفته شده را بسیار خوب و مناسب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تا این مرکز نقش تعیین کننده ای در تامین خون استان ایفا کند. 

بازدیدکنندگان سپس در دفتر مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری حضور یافتند و با مدیران و مسئولان این شرکت به گفتگو پرداختند. 

در این دیدار که مدیران و معاونان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری حضور داشتند ابتدا دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مدیرکل انتقال خون خوزستان و هیئت همراه و تقدیر از مهندس پیرامون بابت همکاری در راه اندازی بانک خون ،  گزارشی از روند آماده سازی مرکز خونگیری در 2-3 سال گذشته و تهیه دستگاه های پزشکی مخصوص خونگیری ارائه داد و بر اراده این مدیریت  در حل مشکل بانک خون شهرستان تاکید کرد.

سپس دکتر فقهی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در امیدیه و رضایت کامل از مکان در نظر گرفته شده برای خونگیری گفت:با توجه به تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر و فراهم بودن مکان مناسب  و تجهیزات پزشکی کامل و از همه مهمتر علاقمندی مسؤلان و مردم منطقه به فعالیت بانک خون ، شرایط را برای راه اندازی این مرکز مناسب می دانیم و آماده هر نوع همکاری برای تسریع در این عمل خیرخواهانه هستیم. 

در ادامه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن خیرمقدم به مهمانان ، راه اندازی 

بانک خون را خواست عمومی مردم شریف منطقه امیدیه توصیف کرد و بر آمادگی این شرکت برای مساعدت و تسریع در این اقدام خداپسندانه تاکید کرد. 

مهندس ابراهیم پیرامون ابراز امیدواری کرد

تا این مرکز خونگیری مایه آرامش کارکنان صنعت نفت و سایر مردم بومی منطقه گردد و دغدغه کمبود خون و فرآورده های آن را نداشته باشند. 

در پایان مقرر گردید به زودی وبا رعایت استانداردهای جهانی این مرکز به طور رسمی افتتاح و خونگیری از داوطلبان را آغاز نماید. 


خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید